Основні види друкарських і післядрукарських послуг
Сучасна сфера поліграфічних послуг представляє величезний асортимент послуг по виготовленню різноманітної продукції, пов'язаної з нанесенням рекламних або декоративних зображень на різні типи поверхні, виготовлення рекламних або інформаційних носіїв. Під визначення поліграфічної продукції потрапляє маса виробів — від ранкової безкоштовної газети і листівок, що лунають біля метро, до індивідуальних візитних карток і величезних рекламних банерів. Крім цього, в перелік основних видів друкарських і післядрукарських послуг, пропонованих сферою поліграфії, входить випуск різних періодичних інформаційних видань. Для цих цілей використовується велика кількість різних видів друку — цифровий, офсетний і т. д. При необхідності виконуються додаткові послуги — тиражування, ламінування, пропайка банерів і т. д.
Відповідно, ринок поліграфії надає великий перелік друкарських та післядрукарських послуг, основними з яких є безпосередньо виготовлення (друк) різних видів продукції, а також її обробка — ламінування, пропайка банерів, установка люверсів, біговка, фальцювання і т. д.
Особливості ламінування поліграфії, пропайки банерів та інших послуг поліграфії
Розглянемо основні види друкованих (різні види друку на різних носіях) та післядрукарських (ламінування, пропайка банерів тощо) сфери послуг поліграфії:
- виготовлення декоративних та рекламних виробів за допомогою нанесення на них зображення — мабуть, основний вид послуг ринку поліграфії, що займає його левову частку. Завдяки сучасним технологіям і наявності методів нанесення друкованого зображення практично на будь-яку поверхню (папір, картон, тканина, скло і т. д.) сфера застосування такої печатки обмежена, як правило, лише фантазією замовника;
- виробництво рекламної та інформаційної продукції — даний вид послуг включає в себе виготовлення найрізноманітніших виробів — буклетів, банерів, бланків, листівок, календарів, візиток, папок, блокнотів, ярликів, етикеток і багато чого іншого. При необхідності до них застосовуються додаткові післядрукарські послуги, наприклад, ламінування, біговка, пропайка банерів і т. д.
- Як правило, після друкарського виробництва продукції поліграфії вона не направляється відразу замовнику. У більшості випадків виготовленими матеріалами проводиться ряд додаткових операцій, покликаних підвищити якість продукції, її довговічність і практичність. Цей блок послуг називається послепечатными послугами. Основними їх видами є:
- ламінування — це нанесення на друковану продукцію спеціального захисного полімерного покриття, як правило, дуже маленької товщини (80-250 мкм). Вона дозволяє протягом тривалого періоду зберегти первісну яскравість фарб, властивості матеріалу, а також продовжити загальний строк експлуатації виробу;
- пропайка банерів — проводиться, коли необхідно створити рекламний носій великих розмірів. Такі вироби створюються з декількох окремих фрагментів, стики яких зпаюють спеціалізованим обладнанням. У підсумку виходить цілісний виріб, яке не розпадається по швах і має відмінні експлуатаційні характеристики.
- перфорування — проводиться на продукції, яка передбачає наявність відривної частини. Сам процес полягає у вибиванні в потрібному місці продукції ряду послідовних отворів, що полегшують відрив необхідної частини виробу.
Перераховані вище види друкарських і післядрукарських послуг — це лише основний список робіт, що дозволяє виконати сфера поліграфії. Якщо вам необхідна додаткова інформація щодо виконання друку, ламінування продукції, пропайке банерів чи інших послугах, ви завжди можете звернутися за консультацією в нашу компанію — фахівці з радістю допоможуть вам підібрати потрібне рішення і реалізувати його в найкоротші терміни.