Матеріали для широкоформатного друку, їх характеристики
Для донесення інформації до цільової аудиторії сьогодні використовується величезна кількість найрізноманітніших методів. Одним з найбільш давніх і перевірених вважається розміщення зовнішньої та внутрішньої реклами в місцях можливого знаходження цільової аудиторії. Для їх виробництва використовуються різні види поліграфічних послуг, і одним з найпопулярніших є широкоформатний друк. Сучасна широкоформатний друк являє собою вид поліграфічних послуг, який активно використовується для виготовлення зовнішніх та внутрішніх рекламних матеріалів, продукції для оформлення виставок та різноманітних інтер'єрів приміщень. Основою для їх нанесення можуть служити різні матеріали. Їх характеристики та сфера застосування визначаються фізичними і хімічними властивостями матеріалів. У даний момент основними видами матеріалів для широкоформатного друку є банери, самоклеюча плівка оракал, ПВХ, різні види паперу і полотен, кожне з яких володіє своїми характеристиками.
Властивості банерів, плівки, оракал, пвх
Для виготовлення сучасних продуктів широкоформатного друку використовуються такі матеріали, як банери, плівки оракал, ПВХ, папір та полотна. Всі вони володіють різними характеристиками, які визначають їх властивості та сферу застосування. Розглянемо їх більш докладно.
Банери
Банерна тканина, поряд з самоклеючими плівками оракал, папером і ПВХ, є досить популярним матеріалом для широкоформатного друку. Даний вид матеріалу володіє високими експлуатаційними властивостями — стійкість до атмосферних і температурних впливів, тривалим терміном експлуатації, високою міцністю. Якщо потрібно виготовити банер великих розмірів, або ж до якості тканини пред'являються особливі вимоги, для виробництва таких рекламних носіїв використовується литий банерна тканина. Якість друку на подібному матеріалі залежить від того, з якої відстані буде вестися його огляд, якщо він не перевищує 3 метри, то використовується друк підвищеної якості з великою роздільною здатністю.
ПВХ
Ще один різновид тканини для банерів — це полівінілхлорид, або просто ПВХ. Його використання в якості матеріалу для широкоформатного друку має ряд безсумнівних переваг, продиктованих характеристиками даного матеріалу. Він має досить демократичну вартість (набагато нижче, ніж у інших типів матеріалу, наприклад, плівки оракал). ПВХ володіє відмінною еластичністю, щільністю і міцністю, а також стійкістю до впливу ультрафіолетового випромінювання, високих і низьких температур. Це робить ПВХ ідеальним матеріалом для виготовлення зовнішніх рекламних матеріалів, які можуть бути використані протягом щонайменше кількох років.
Плівка оракал
Для виконання обклеювання рекламними матеріалами автомобілів, виготовлення рекламних зображень для розміщення на вікнах та інших подібних поверхнях необхідний матеріал, що володіє відповідними характеристиками. Таким матеріалом для широкоформатного друку є самоклеюча плівка оракал. Як і тканина для банерів і ПВХ, це синтетичний матеріал, особливістю якого є маленька товщина — близько 0,3 мм. Особливі властивості плівки дозволяють створювати на неї самі різні типи зображень — світлорозсіювальні, флуоресцентні, голографічні, дифракційні.
Кожен з перелічених видів матеріалів для широкоформатного друку володіє своїми унікальними характеристиками і перевагами, які визначають оптимальну сферу їх застосування. Якщо у вас залишилися питання про те, який вид матеріалу — банер, плівка оракал, ПВХ і т. д. вам необхідний, наші кваліфіковані фахівці з радістю підберуть найбільш ефективне рішення.